pátek 26. prosince 2014

Delikates müsli s červeným ovocem

Žádné komentáře :

Tyto müsli jsou přirozeně bezlepkové a chutnají velmi dobře.
Složení na obalu je příznivé,: Jáhlové lupínky 25,5 %, pohankové lupínky 25,5 %, rýžové lupínky 17 %, rozinky 20% (rozinky, slunečnicový olej), cukr, lyofilizované ovoce 1,5 % (jahody, maliny), maltodextrin, sůl obohacená jódem.  Koupit se dají buď v krabičce(280g) nebo v pytli (1kg) 

Já jsem ještě přidala sušené švestky a mražené maliny a jahody. Celé jsem to zalila pohankovým nápojem od TopNatur (momentálně moje nejoblíbenější náhrada kravského mléka). 

Je nutno přidat více mléka, protože jinak máte prostě kaši.:D Zejména rýžové vločky hodně "pijou". Chuť je velmi příjemná a lehká, na můj vkus by tam mohlo být více ovoce na úkor rozinek. 

Žádné komentáře :

Okomentovat