úterý 30. prosince 2014

Jablíčkové lívanečky

7 komentářů :

Existuje lepší jídlo než jsou palačinky? A existuje něco, co vám po ránu může zvednout víc náladu? Když chodím do školy, nemám moc času si je dělat, ale o to víc se těším na víkendy. Tyhle jablečné jsou takové podzimní- vánoční. Jsou docela vláčné, takže pokud máte raději sušší palačinky, ruce pryč! :D
Ingredience: 
-hrnek špaldové mouky
-hrnek rostlinného mléka
-2 strouhaná jablka
-datlový sirup
-skořice
- prdopeč

Postup:
Postup je jednoduchý. Všechno smícháme dohromady a opékáme v lívanečníku nebo na pánvičce. Doporučuji podávat s javorovým sirupem, datlemi, oříšky, jablky, skořicí, arašídovým máslem... A hlavně krásně navrstvit na sebe :)

Dobrou chuť :)

7 komentářů :

  1. Přesně tak! :D :) Můžu se zeptat, jaké mléko si kupuješ? :) mě ty mléka od alpra přijdou hrozně předražené :D jinak lívance vypadají skvěle! dneska jsem zrovna měla jedny na snídani..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem taky jela na těch od Alpra, ale jednak jdou strašně drahé a jednak jejich složení taky není nijak úctyhodné. Takže když mám chuť vyrábím si doma vlastní :) A jinak - lívance jsou vždycky dobrý nápad! :D

      Vymazat
  2. Ty také dělám, jen s ovesnými vločkami a někdy přidám perníkové koření:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle lívanečky taky dělávám, hlavně o víkendu, když nikam nespěchám a mám čas. Ještě jsou super jen z rozmixovaného banánu a ovesných vloček :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. mňam mňam, zrovna já milovník lívanců si takové musím udělat!! :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vypadají báječně :) Většinou dělávám banánové, tak bych mohla zkusit něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jakmile je tam skořice a jablka-tak to sežeru levou zadní :D

    OdpovědětVymazat