pondělí 29. prosince 2014

Food Diary - 28. a 29. prosinec

3 komentáře :
Neděle se nesla v duchu"pajamas all day" a několika dobrých filmů. Nejvíc se mi líbil I Origins, trochu sci-fi, dost drama, skvělá hudba a podle mě úžasné zpracování. Rozhodně se na to podívejte :) 

Snídaně - jáhlová s banánem, vanilkou a kostkou čokolády 

Kukuřičný kuskus se zeleninou a "sýrem" 

Lívanečky s datlovým sirupem a jablko


Vařené brambory a zelenina
V pondělí jsem měla několik pěkných i méně pěkných povinností, a proto jsem měla doma jenom tři jídla. O to víc jsem se na oběd rozšoupla :D
Nevzhledná jáhlovka s jablíčkem a mandlovým máslem

Pohankové palačinky s banánem a datlovým sirupem
Celozrnná rýže a grilované sojové maso 

A jak se stravujete v těchto dnech vy? Plánujete nějaké zdravé mňamky na silvestra? :)

3 komentáře :

  1. Máš naprosto nádherný blog! Určitě tady nejsem naposledy. Jdu to tady všechno prošmejdit a uložit si ho do zálžek! :D A jídlo vypadá skvěle :) nejvíce se mi líbí kaše a kuskus. PS: Jsi vegetariánka? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se stydím:D všude je napsaný, že jsi veganka. Omlouvám se za hloupou otázku :D

      Vymazat
    2. V pořádku, a děkuji za milý komentář :)

      Vymazat