pátek 16. ledna 2015

Food Inspiration 3/56 2015 aneb snídaňový speciál

6 komentářů :
Pokud jste na mém blogu četli více než jeden příspěvek, asi jste pochopili, jak moc miluju snídaně. Nejlepší jídlo dne. Kaše, palačinky, wafle, čerstvé pečivo, buchty a bábovky, káva... Snídaně je důvod proč se za tmavého rána dokážu vyhrabat z postele, někdy se na ni těším už od večera a nejraději ji mám pořádně sladkou. 

Nejvíc mňamózní snídaně - ovesné lívanečky, banán, trocha sojového jogurtu, arašídové máslo a kafe <3


Celozrnné toasty, PB a banán = podle mě nejlepší variace toastů a v hrníčku je opět kafe

Maková ovesná, maliny, jahody a malinový čaj

Ovesná s banánem, jahodama a kokosem

Wafle se sojovým jogurtem a nektarinkou 

Ovesná s lesními plody

Parfait - čokoládový jogurt, banán a domácí granola

Kuskus na sladko s jahodama 

Čokoládový shake a domácí loupáček 

Krupicová kaše s kakaem

Nejlepší snídaně do postele - palačinky, ananas a kafe

Rýžová kaše s červeným ovocem

Banánové lívanečky 
A jakou snídani preferujete vy?
Jaké by se vám líbily články ode mě? :)


6 komentářů :

  1. Jedním slovem nádhera! Není dobré na to koukat takhle večer! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné!! Kuskus nasladko chci zkusit už hodně dlouho. A ta ovesná s mákem :3
    A ne neslyšela jsem o nich. Máš nějakou zkušenost? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím ne, ale až budu mít tak dám vědět :))

      Vymazat
    2. Máš moc super blog! Určitě se sem budu vracet :) Mňam to parfait! :)

      Vymazat
  3. Tak takový problém u mě nehrozí..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Snídaně jsou prostě nejlepší jídlo dne! Každý večer přemýšlím, co dobrého zase budu mít a toto jídlo dne si prostě nejvíce vychutnám :) Jak říkáš, kdyby nebylo snídaní, z postele by mě nedostalo vůůůůůbec nic! :D

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat